konserter

foto: moa nyström
fina, fina håkan i göteborg. den här ullevi-upplevelsen är och kommer med säkerhet vara den vackraste och bästa konserten jag har varit på. vi stod väldigt nära scenen, och hade dessutom bara varit vid ullevi samma dag. alla i publiken var så vänliga, annat än knuffande one direction- fans. ingen knuffades på håkan hellström, och det var inget rakt-ut-skrikande utan alla bara jublade, jublade för att han var så jävla bra. han var verkligen så jävla bra. bästa håkan hellström.
ps, det kommer fler bilder från gbg och konserten, så fort moa skickar allt till mig!! ds
 
OBS TÖNTVARNING!!! okej så den 13:e gick jag på one direction konserten, och stod långt fram, men inte längst fram vid staketen. därför var den konserten lite mer bökig, och jag njöt nästan mer av förbandet 5 seconds of summer pga av att det inte var lika stor hysteri över dem. men den 14:e hade jag vip-biljetter, vilket innebär att vi fick gå in och ta platser någon timme innan alla andra. på så sätt fick vi riktigt jävla bra platser. jag och stella stod längst fram vid staketet, och det var värt!!! vi stod några meter från killarna, och jag fick lyckan att bli tittad på, pekad på, och sjungen till av liam flera gånger, och även få ögonkontakt med resten av killarna (weeeeey). det var helt sjukt. på bilden ser ni en sida ur min "before i die"- bok där det står olika saker jag vill göra innan jag dör (obviously..) den här sidan hade jag tagit ur, när jag tyckte att det var helt jävla ologiskt att jag skulle få stå front row. men satte in sidan igen får ett tag sedan och kunde nu även bocka av! riktigt jäkla nirr.
 
hej på en stund (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: